قهوه‌ی تیــــــــمز ...

ایده های خوب با قهوه‌ی تیمز شروع میشه ...

برند Tim’s با استفاده از تکنولوژی منحصر به فرد، یکی از بزرگترین کارخانه های تولید کننده قهوه در ایران می باشد که از سال 2018 نصب ماشین آلات خود را آغاز و پس از تولید آزمایشی در سال 2019 در آزمایشگاه، در سال 2020 تولید انبوه در سطح کشور را شروع کرد…

چای فوری تیـــــمز

تهیه شده از چای اصیل هندی و ادویه های ۱۰۰٪ طبیعی

چای فوری بدون نیاز به دم کشیدن و فقط با اضافه کردن به آبجوش در کمتر از ۱ دقیقه آماده مصرف می باشد، همچنین با توجه به نوع بسته بندی و ماندگاری بالا بهترین جایگزین برای چای دمی می باشد. چای های فوری تیمز در طعم های هل، زنجبیل و ماسالا از چای اصیل هندی و ادویه های طبیعی تولید و در بسته های ۲۰ عددی به بازار عرضه می شوند.

تن ماهی گالکسی

تن ماهی ساده ، فلفلی ، در روغن زیتون، شویدی و دودی

تن ماهی با توجه به انواع آن دارای افزودنی هایی مانند انواع سبزیجات، سس و ادویه جات می باشد، درباره نگهدارنده هایی که می تواند به آن اضافه شود، گالکسی مطلقا از نگهدارنده های شیمیایی استفاده نمی کند و مقدار لازم نمک موجود در آن به عنوان نگهدارنده نیز مورد استفاده قرار می گیرد. تن ماهی گالکسی در طعم های مختلف : ساده، شویدی، فلفلی در روغن زیتون و دودی تولید و به بازار عرضه می شود… 

تن ماهی بن تن

حاوی گوشت ماهی مارلین

تن ماهی دارای انواع مختلف با ویژگی هایی متفاوت هستند که شما می توانید بر حسب سلیقه و ذائقه خود از هر کدام که خواستید استفاده بنمایید. تن ماهی ها در رنگ، طعم، و طبع و خاصیت با هم متفاوت می باشند. بعضی از آنها رنگ های تیره تری دارند که شاید بعضی ها آن را بد تلقی کنند ولی رنگ تیره در بعضی ماهی ها به معنی بد بودن ماهی نیست بلکه به این معنی است که ماهی هایی که رنگ تیره تری دارند طبع آنها گرم است.

تن ماهی نیایش

حاوی گوشت ماهی گیدر یا هوور

مصرف کنسرو تن ماهی در برنامه غذایی هفتگی فواید بسیار زیادی دارد. تن ماهی یک منبع ارزان از پروتئین است که ماندگاری بالا و فاسد نشدن آن برای مدت طولانی هم نکته مثبت دیگری است که باید در نظر گرفت. اگر به‌ دنبال لاغری در خانه بدون رژیم و ورزش هستید، مصرف تن ماهی گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

اسکرول به بالا